Årsmöte 2021

Inbjudan till Svealands Bouleförbunds Årsmöte 2021

Vi inbjuder samtliga föreningar inom Svealands Bouleförbund till 2021 års Digitala Årsmöte den 28 mars 2021 klockan 10:00.

Läs hela inbjudan här >>

Enligt den information som gick ut i sista brevet 2020 har vi valt att genomföra år 2021 årsmöte digitalt. Det kan hända att restriktioner ändras men vi vill ändå ta det säkra före det osäkra och följa de rekommendationer som råder nu. Det kommer att vara en utmaning för oss alla men vi vill tro att det ska kunna genomföras med tydliga instruktioner och flera tester innan. Svenska bouleförbundets årsmöte 2020 genomfördes digitalt och kommer även att göra det 2021. Vi håller nu på att undersöka de olika digitala system som finns där anonym rösträtt går att genomföras.
Årsmöteshandlingar innehållande verksamhets- och kassaberättelse, budget, valberedningens förslag, motioner, verksamhetsplan mm, kommer att tillhandahållas föreningarna senast två (2) veckor före årsmötet

Uppdaterad: 08 FEB 2021 13:23 Skribent: Maria Bergström
Webbshop